






Δείτε τις πρώτες φωτογραφίες του Mokka GSE, του ταχύτερου ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής της OPEL.
Η OPEL μας υποσχέθηκε πρόσφατα ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων, τα οποία θα λέγονται GSE, θα μας αναγκάζουν να λέμε… “OMG”. Και μας έδωσε μια πρώτη…γεύση αποκαλύπτοντας αρχικά το αγωνιστικό Mokka GSE Rally.
Συνήθως παρουσιάζονται πρώτα τα μοντέλα παραγωγής και μετά ακολουθούν οι αγωνιστικές εκδόσεις. Αλλά η OPEL φαίνεται ότι θέλει να αλλάξει τα δεδομένα. Έτσι αποκάλυψε τώρα τις πρώτες εικόνες του Mokka GSE. Το οποίο είναι βασισμένο στο δημοφιλές Mokka, με αρκετά στοιχεία από το GSE Rally.
Πρόκειται για το ταχύτερο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της OPEL. Το οποίο φυσικά έχει ξεχωριστή σχεδίαση και εξειδικευμένη τεχνολογία. Εξωτερικά, ένθετα διακοσμητικά GSE εμπνευσμένα από το πρωτότυπο Rally στους προφυλακτήρες, ζάντες 20’’ και ειδικά ελαστικά Michelin Pilot Sport EV 225/40 R20, καθώς και κίτρινες δαγκάνες φρένων GSE, αναδεικνύουν τον sport χαρακτήρα του μοντέλου.
Στο εσωτερικό, κυριαρχούν οι αποχρώσεις του γκρι/μαύρου, λευκού και κίτρινου με sport καθίσματα από Alcantara, ραφές σε κίτρινο, sport τιμόνι με επίπεδο το επάνω και κάτω μέρος και sport πεντάλ αλουμινίου. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10’’ και μία κεντρική οθόνη αφής, όπου προβάλλονται πληροφορίες GSE επιδόσεων, όπως G-force, επιτάχυνση, διαχείριση μπαταρίας κ.ά..
Αυτό βέβαια που το κάνει…GSE είναι ο ηλεκτροκινητήρας του. Ο οποίος αποδίδει 280 ίππους με ροπή 345 Nm. Το συγκεκριμένο Mokka επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα των 200 χλμ/ώρα το καθιστά το ταχύτερο ηλεκτρικό OPEL. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης. Sport για επιδόσεις, Normal για μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ/ώρα και Eco για βέλτιστη αποδοτικότητα. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρία ιόντων λιθίου 54 kWh.
Το Mokka GSE διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, καθώς και ειδικά σχεδιασμένες αναρτήσεις και διπλά υδραυλικά αμορτισέρ. Όλα τα εξαρτήματα υψηλής τάσης του Mokka GSE παραγωγής, όπως ο κινητήρας, ο μετατροπέας, η μπαταρία και η καλωδίωση, προέρχονται από το Mokka GSE Rally. Το σύστημα διεύθυνσης, το πλαίσιο και τα φρένα διαθέτουν sport ρυθμίσεις και έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τις επιδόσεις.
Αν στα παραπάνω προσθέσουμε και το ιδιαίτερα χαμηλό, για ηλεκτρικό όχημα, βάρος του, το οποίο είναι κάτω από 1,6 τόνους, αντιλαμβανόμαστε γιατί η OPEL υποστηρίζει ότι θα λέμε…“OMG” όταν θα περνάει το Mokka GSE.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ