

Η μόνιμη πρωταθλήτρια της ελληνικής αγοράς, η TOYOTA, όχι μόνο δεν απειλήθηκε το 2024, αλλά κατέγραψε και ιστορικό ρεκόρ.
Μικρή άνοδο, σε σχέση με το 2023, παρουσίασε την περασμένη χρονιά η αγορά καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Όπως έχετε διαβάσει στο gonews.gr, το 2024 ταξινομήθηκαν 137.101 επιβατικά.
Από αυτά, τα 23.518 ήταν TOYOTA. Κάτι που δεν αποτελεί είδηση. Αφού η ιαπωνική μάρκα, εδώ και πολλά χρόνια, βρίσκεται κάθε χρόνο στην πρώτη θέση των πωλήσεων στη χώρα μας.
Το 2024 όμως ήταν μια χρονιά-ορόσημο για την TOYOTA στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Γιατί, με 25.626 ταξινομήσεις, σημείωσε ιστορικό ρεκόρ στις συνολικές της πωλήσεις, σε επίπεδο μεριδίου αγοράς, με 17,4%. Χαρακτηριστικό ήταν ότι, σε σχέση με το 2023, παρουσίασε άνοδο κατά 39% συνολικά και 43% στην κατηγορία των επιβατικών οχημάτων.
Εντυπωσιακή ήταν η χρονιά που πέρασε και για τη SUZUKI. Η οποία κατέκτησε τη δεύτερη θέση, με μερίδιο 7,8% και 10.636 ταξινομήσεις. Αριθμός, αυξημένος κατά 39,8%, δηλαδή κατά 3.030 επιπλέον ταξινομήσεις σε σχέση με το 2023.
Την τρίτη θέση κατέλαβε η PEUGEOT με 10.381 ταξινομήσεις. Με τη γαλλική μάρκα να έχει σταθερή πορεία και το ίδιο ποσοστό (7,6%) με το 2023.
Ακολούθησαν η HYUNDAI με 8.906 ταξινομήσεις και η CITROEN/DS με 7.772. Στην έκτη θέση της κατάταξης, με 6.753 ταξινομήσεις βρέθηκε η BMW, η οποία και πάλι ήταν η πρώτη και, με διαφορά, από τις λεγόμενες premium μάρκες.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι OPEL (6.381), VOLKSWAGEN (6.105), FIAT (5.144) και KIA (4.771).
Εντυπωσιακή άνοδο παρουσίασε η MG με 3.158 ταξινομήσεις, όπως και η αμιγώς ηλεκτρική BYD με 1.578. Στα αξιοσημείωτα ήταν οι 2.235 ταξινομήσεις της VOLVO και η παρουσία της TESLA με 1.987 ταξινομήσεις.
Στους ελληνικούς δρόμους το 2024 προστέθηκαν ακόμα 3.449 MERCEDES-BENZ, 274 PORSCHE, 92 JAGUAR, 22 MASERATI, 7 BENTLEY, 6 LOTUS Emira, 2 LAMBORGHINI Revuelto, 2 FERRARI 296 GTB και μια ROLLS ROYCE Spectre.
Δείτε εδώ τις ταξινομήσεις όλων των εταιρειών, μεταξύ των οποίων είναι και αρκετές, προερχόμενες από την Κίνα, άγνωστες μέχρι τώρα στην Ελλάδα.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ